header-foto
Wat doen we

Genezingsdiensten

In onze genezingsdiensten zien we God krachtig bewegen. Mensen genezen van allerlei ziekten en kwalen, zoals voedselallergie, benauwdheid, rugpijn, hernia, nekpijn, hoofdpijn, dove oren, kanker. Mensen staan op uit hun rolstoel en angsten verdwijnen. We geven onderwijs over genezing, want Jezus Christus geneest vandaag nog steeds, net zoals Hij dat de afgelopen 2000 jaar gedaan heeft. Hij is niet veranderd (Hebr 13:8). Jezus predikte het evangelie van het koninkrijk. Dit goede nieuws vertellen wij ook. Wanneer je dit evangelie verkondigt, zal God zijn Woord bevestigen door tekenen en wonderen (Hand 14:3).

AGENDA

Bevrijdingsdiensten

Mensen zijn soms gebonden aan duistere machten, aan dwangmatigheden, aan angsten. De opdracht die Jezus ons geeft is eenvoudig; “Jezus riep Zijn discipelen bij zich en gaf hen kracht en macht over alle boze geesten en de kracht om ziekten te genezen (Lukas 9:1). We helpen mensen om vrij te komen en vrij te blijven van demonische machten. Onderwijs speelt hierin een belangrijke rol.

AGENDA

Holy Ghost Fire Meetings

We geven de Heilige Geest de ruimte in de diensten. Hij mag bewegen zoals Hij wil. Deze diensten zijn gericht op bekrachtiging aan mensen door de Heilige Geest, zodat zij in het vuur van de Geest kunnen uitgaan vanuit hun thuisbasis. De bijbel zegt dat er stromen van levend water uit je binnenste zullen vloeien. We geloven in een machtige beweging van de Geest van God.

AGENDA

Conferenties / Campagnes

We hebben visie om vanaf 2026 jaarlijks campagnes en conferenties te organiseren.

AGENDA

Bijbelschool

We zijn plannen aan het maken om een (gratis) bijbelschool te gaan starten. Het is praktisch onderwijs dat je leven zal veranderen. De lessen gaan onder andere over: Identiteit, intimiteit, Heilige Geest, leer van de dopen (doop in water, doop in de Heilige Geest), genezing, demonie, hoop, geloof en heiliging.

Spreken

Zoek je een spreker voor je kerkdiensten, conferentie of evenement, nodig ons uit! We stemmen graag af wat mogelijk is.

Armoedebestrijding

Wij ondersteunen de armen, degenen die het echt nodig hebben. Niet alleen, door geld of eten te geven, maar ook door onderwijs te geven. Gal 2:10 “wij moeten wel om de armen denken; en ik heb mij ook beijverd om dat te doen”.